۸ شهریور ۱۳۸۸

برازنده ترین صفتی که می توانی بگویی

.
جعفری فرمانده سپاه : تعداد کشته شدگان حوادث اخیر بیست و نه نفر می باشند که بیست نفر آنها بسیجی اند.

کشتن "ندا" و "سهراب" و ..... تجاوز وحشایانه با مجوز شرعی به بی گناهان در بند یا آنچه به روز حجاریان و تاج زاده و دیگران در زندان و بیدادگاه آورده اند و یاحتی دفن دسته جمعی و مخفیانه کشته شدگان و تلنبار اجساد شان در سردخانه های صنعتی چیزی نیست جز سبعیت دستگاه حاکم . و طبیعی است که برای انجام کوتایی با این وسعت ،وحشیگری و پناه آوردن به ایده های قرون وسطایی تنها راهی باشد که حاکمیت برگزیده باشد .اما وقتی می شنویم "ترانه موسوی" زنده است و در حال تحصیل در خارج از کشور،وقتی متعرضان به کودتا را متجاوز به حقوق شهروندان ،آشوب طلب و عوامل خارجی معرفی می کنند ،وقتی آن همه کشته به بیست ونه نفر تقلیل می یابند و بیست نفر از آنها انگ بسیجی می خورند ،وقتی عاملین تجاوز و کشتار در زندان ها افراد ناشناس خودسر و عوامل دشمن معرفی می شوند ،اینجا دیگر صفت هایی مثل دیکتاتور،فاشیست ،جنایتکار و... کاربردشان را از دست می دهند و "بی شرفی" برازنده ترین صفتی است که می توانی بگویی.
.

۱ نظر:

  1. نبی جان
    البته که حزب مشارکت این حذف از بدنه اصلی حکومت را قبول ندارد ، واضح است که حزب مشارکت خود را از صاحبان این سیستم و حاکمیت آن می داند ، اما آنچا آنها می خواهند همان نیست که در حال اتفاق است ، چیزی که در حال اتفاق است این است که به اصطلاح برندگان انتخابات این را می خواهند و در حال به پیش بردن آن هم هستند .
    اما شک نکن که اصل بر نیروی لایزال ملت ( بقول مصدق )است اما در این میانه اگر از بدنه حاکمیت ( اگر هنوز جزئی از بدنه باشند )هم به مردم بپیوندد که فبها .
    نیروی لایزال مردم است که همه چیز را نهایی می کند و نه هیچ نیروی دیگری .
    ممنون از نبی عزیز

    پاسخحذف